Pages

tirsdag den 6. juli 2010

Mit hjem :D




















Jeg skal bo i hovedstaden Taipei - en by med 2,5 millioner indbyggere! Folk bor altså tæt der, og det bliver lidt af en omvæltning for mig, som er vant til at bo uje på æ land. Familiens far hedder Chin-Fong Cheng – det lyder jo vældig kinesisk! Han er apoteker, og moren er babysitter. De har fire børn: en søn på min alder  som jeg ikke møder, fordi han er udvekslingsstudent i USA, og tre piger på 18, 21 og 24 år. De bor i denne lejlighed, som jeg fandt med hjælp fra Google Streetview  – spændende, spændende… 


Jeg har talt med en pige, som selv har været udvekslingsstudent i det område, jeg skal bo i, og hun siger, at ALLE bygninger er grimme i Taipei – så jeg skal ikke lade mig afskrække af lejlighedens udseende :)

Så snart jeg fik navne og kontaktoplysninger på min counsellor og familie i Taiwan, skyndte jeg mig at skrive til dem og sige tak, fordi de vil tage imod mig.

Julia :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar